23 maj 2016

Mina grafer.

På de olika sidorna - t.ex. "Omx 30" så finns ett antal grafer som uppdateras automatiskt varje gång sidan laddas. Jag har valt inställningarna och har t.ex. MA 20/40 för de flesta veckograferna för att på så sätt få fram primärtrenden.

Sedan finns också "frysta grafer" som inte uppdateras och det är bl.a. de som jag t.ex. har gjort analyser av och där trendlinjer är dragna, pilar inritade osv.

Det är inte helt komplett och heller inte helt uppdaterat/perfekt med alla nya aktier och omflyttningar som ständigt sker men jag försöker så gott jag kan. Nu senast har jag lagt in alla small cap-aktier som veckografer.

Så jag ber om viss förståelse att det är nästan omöjligt att få till det helt perfekt. Ska nog snarare ses som ett pågående arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar